Alla inlägg under januari 2012

Av Ubitt - 31 januari 2012 19:55

Här är några favoritfoton av Emily och en av hennes ljuvliga fjordhästar, Ljulius. Emily har klickertränat sina hästar, och de gör i princip vad som helst för henne. Se bara!


 

Ljulius och Emily i en minst sagt REJÄL spansk skritt........


 

- och här i en praktfull levad

Av Ubitt - 31 januari 2012 09:20

Så här ser Ask och Sofi ut, ur en annan vinkel...

 

Av Ubitt - 30 januari 2012 13:11

Det här är en av mina absoluta favoriter. Det är min goda vän Sofi på sin klass I-islandshingst Ask från Gullunge, hennes egen uppfödning. Jag tycker att bilden andas frihet och lycka.


 

Av Ubitt - 28 januari 2012 15:52

Norrtälje har nog landets trevligaste hundcafé. Det är som att komma hem till någons jättelika, trevliga vardagsrum! Tangens hundfik ligger en bit från centrum, vilket kan vara en nackdel, men å andra sidan är det lätt att parkera och det finns fina hundpromenader längs sjöstränderna alldeles i närheten. Öppet tisd- fred 11-16, lördagar 11-14.

Yvonne som har fiket är alla hundars vän, och det vankas ofta en godisstund..

 

Här skymtar jag Tim, framtill håller sig Spira och Theo och Isak och Bubblan beredda på att få godis av Yvonne.


 

Chihuahan Hugo (3) var nog den näpnaste vuxna hund jag hållit i mitt knä..


 

- och phalenen Tim var så här glad vid sitt första cafébesök!

Av Ubitt - 28 januari 2012 12:10

Jag tycker ganska illa om folk som gnäller. Ibland märker jag en tydligt gnällig ton hos mig själv, och då tycker jag inte om mig.


Så jag ska INTE gnälla över att så få besöker min blogg, den är väl helt enkelt inte intressant. Jag skriver ju inte om nakenhet eller dyra skor eller skandaler eller självmord... bara små små tankar om livet och om mina djur....

Istället tackar jag er som vill och orkar titta in, och än mer er som förgyller min dag med en liten kommentar! Gulle er!


 

Av Ubitt - 27 januari 2012 18:30

För er som kanske undrar vart alpackorna tog vägen i bloggen?

De har huvudena i hinkarna!

 

(Tamya också, men han är utanför bilden)

Av Ubitt - 27 januari 2012 11:41

Ljuvlige brorsonen William är tillbaka i China. Fader Magnus är där just nu, och jag tror att det är han som har tagit bilden.  Söt är han i alla fall, där i lejonets famn...

 

Av Ubitt - 27 januari 2012 08:54

Ibland tittar jag igenom mina bildarkiv, och så hittar jag bilder som jag gillar speciellt mycket. Som de här båda. Min Änglahund och Änglahäst. Jag hoppas att de har det bra nu och vet att jag alltid gjorde allt för dem!

 

                                                  
       Änglahunden Sammie


 

                                                  
           Änglahästen Vhiskur

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards