Alla inlägg den 26 april 2012

Av Ubitt - 26 april 2012 15:26

Det är få saker här i livet som är så mjukt och gosigt som en alpackamule...

 

 

 

 

Överläppen på en alpacka är kluven, vilket gör den ytterst rörlig och känslig....


 

Fyra runda alpackarumpor är minsann inte fy skam...

Av Ubitt - 26 april 2012 10:49

Givetvis måste det testas litet vem som är högst i rang...  både Qatay och Tamya gav sig på Mighty Quinn med spottloskor.. som inte är spott egentligen, utan äcklig magsaft... mest äcklad blir alpackan som spottat... Men MQ var rätt oberörd av det hela..  han är gjord av tåligare virke än så, och spottade inte tillbaka. Tji fick dom!

(det ser ut som om underkäken är lös när de har spottat, det beror som sagt på att magsaften smakar äckelpäckel!)

 

                           "Äääääääääääääää, vad det smakar illa i munnen!!!"

 

                                               "Kan inte nån ta bort den här smaken?"

Av Ubitt - 26 april 2012 10:46

Till mattes stora glädje har försiktige och ibland något mobbade (av busungen Qatay) My blivit bästa kompis med Mighty Quinn..

 

        Här en första försiktig hälsning...

 

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards