Alla inlägg den 2 november 2012

Av Ubitt - 2 november 2012 19:54

Ni små duktiga ryttarinnor på Halloweenhoppningen får ursäkta, men mitt fokus låg idag på de litet större hästarna. Blott fyraåriga morganstoet Belize imponerade med en harmonisk och väl genomförd hoppning, tredje gången hon galopperade (över hinder) och med ryttarinnan Karin som inte ridit på länge...

 

Duktige Tinky-Winky flög över hindren, vilt påhejad av sin urstyva matte Kicki, som minsann fått fart på den

schäckige gentlemannen!

 

Fotona är väl inte sådär förstklassiga, men jag får väl skylla på bristande ljusförhållanden, eller kanske har jag börjat bli darrhänt?

Av Ubitt - 2 november 2012 17:55

Idag var Theo på hopptävling. Han tyckte att det var rätt tråkigt, inte många hundar där, mest hästar...

 

- men en hel del små spöken irrade runt...

 

                                                  
           Vendela

 

                                  En för mig okänd häxa....

 

                                                  
  Glad Vilma


En del hoppade med TVÅ hästar!

 

-medans andra nöjde sig med en...

  

                                                  

              (Kicki på Tinky)


 

En del såg helskadade ut redan INNAN tävlingen...  (Ida med Oscar)

 

 

- men söta Karin på vackra Belize klarade sig helt oskadda runt banan!

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards