Alla inlägg den 14 september 2012

Av Ubitt - 14 september 2012 13:35

Jag vandrade upp till Expert med min superintelligenta icke-önskvärda hårddisk, och jag behövde inte ens bli upprörd, de bytte den direkt! Till en alldeles normal som jag styr själv.


Ibland går det smidigt.

Av Ubitt - 14 september 2012 09:08

När jag packade upp den STORA externa HD jag köpte igår, visade det sig att jag inte alls fått en "normal" HD där jag kan lägga in mina bilder, utan ett självtänkande litet monster som ska stå anslutet FÖR JÄMNAN och som själv lägger in och även ÄNDRAR filerna när jag ändrar dem på datorn! DET ville jag ju inte alls! Jag vill ju dessutom BARA använda den för foton!


Funktionerna pratade Expert-försäljaren inte alls om, sa bara att det var en bra och rejäl extern HD. Jag känner mig grymt lurad! Tänk så det kan gå när man inte får rätt information och inte heller vet om vad man ska ställa för frågor, typ "Är detta ett NORMALT externt minne som jag styr själv???" Som om jag skulle ha kommit på den frågan!


Idag går jag tillbaka med eländet! Får väl skaffa en Dummerjönshatt snart!

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards