Alla inlägg den 6 september 2012

Av Ubitt - 6 september 2012 07:15

Igår när vi kom hem låg där ett paket i postlådan, till Theo!

Det var bästa Berit som skickat massor med hundgodis och leksak och även matte fick god choklad och mjuka sockor. Vilken överraskning!  Theo var helt exalterad när han fick öppna sina paket!  Finns det nåt bättre än Icke-fölsedags-presenter???

 

Av Ubitt - 6 september 2012 07:06

Igår var Theo och jag inne i Stora Staden, fast mest i utkanten, kring Djurgården. Vi träffade kompisen Lena och gick och hälsade på Bonnie på den vackra djurkyrkogården.

 

Här ligger tusentals djur begravda, allt från hästar till grodor!  Lilla dansk-svenska gårdshunden Bonnie vilar här.

 


Gravarna varierar från små handgjorda skapelser till riktiga "proffs-gravar..." Nästan överallt låg det små gosedjur och tuggben... Lena och jag grät en stund över alla våra älskade djuränglar..

 

 


Theo kollade in många av gravarna.. eller i alla fall leksakerna som låg där...  INTE RÖRA!

   

För att muntra upp oss gick och fikade vid Etnografiska Museet på Djurgården...

 

- där Theo poserade med de pampiga lejonen...

 

 Efter ett tag hade han tagit in hela den spännande omgivningen och betedde sig som en världsvan caféhund!

 

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards