Alla inlägg den 5 april 2012

Av Ubitt - 5 april 2012 12:14

Ibland är den där burken inte alls så dum.... man får en hel massa information och kunskap via t ex National Geograhic, History Channel osv.


Jag, som numera sällan vill lämna min tillvaro här i skogsmossan nära alpackahagen, får se världen utan att behöva äntra något läskigt flygplan. Jag får se platser som jag aldrig hade kommit nära, inte ens om jag rest till landet ifråga, och jag får intressanta inblickar i andra kulturer och seder.


Att man emellanåt får skratta ordentligt, som till serien Big Bang Theory och annat, gör ju inte det hela sämre! Och tack vare program- och avstängningsknapparna kan jag undvika alla löjliga program där programledarna intervjuar eller tävlar mot andra programledare... hurra!

 

Presentation


Jag skriver inte om vad jag har på mig - eller vad jag ätit till frukost, men om mina djur och livet.... många foton!

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards